Du är här:
  1. Höörs kommun /
  2. Lättläst /
  3. Kultur och fritid
Lyssna

I vår kommun finns det mycket att göra

Kommentera sidan

Fält markerade med * måste fyllas i.

 


Du kan promenera på olika stigar och vandringsleder,
till exempel:

  • Frostavallens strövområde
  • Orups strövområde
  • Skåneleden

Det finns många sjöar att bada i.
Vaxsjön är en populär badsjö.

På Höörs Bad och Sportcentrum kan du bada inomhus.
På badet finns även bastu, bubbelpool och ett äventyrsbad.

I kulturhuset Anders kan du lyssna på musik,
se film och titta på konst.
Ibland visas film.

Det finns en fritidsgård som heter Älvkullen
där kan du som är ung träffa kompisar,
spela musik och mycket mer.

Vill du vara med i en förening
finns det många att välja mellan.

Sidan kontrollerad 29 december 2015Kommentera sidan

Höörs kommun | Box 53 | 243 21 Höör | 0413-28000 I Org.nr 212000-1116 |
xltw%tzEwz%t%tl6zsw%s%szyKszz}6%spstwol6vylq%vpKszz}6%spxltw%tzEnsl}wz%t%tp6sp%s%swpolwpyKszz}6%spnsl}wz%t%tp6sp%s%swpolwpyKszz}6%spxltw%tzEvzxx%uyKszz}6%spvzxx%uyKszz}6%sp