Du är här:
  1. Höörs kommun /
  2. Lättläst /
  3. Kultur och fritid

I vår kommun finns det mycket att göra

Kommentera sidan

Fält markerade med * måste fyllas i.

 


Vi har stigar och Skåneleden att promenera på.

Det finns många sjöar att bada i.

I simhallen Björkviksbadet kan du bada hela året.

Vill du veta mer ring Lotta Ohlsson.

I kulturhuset Anders kan du lyssna på musik,
se film och titta på konst.

Det finns en fritidsgård som heter Älvkullen
där du kan träffa kompisar, spela musik och mycket mer.

Vill du vara med i en förening
finns det många att välja mellan.

Har du frågor om föreningar ring till Birgitta Nilsson.

Sidan kontrollerad 11 februari 2010Kommentera sidan

Höörs kommun (ansvarig utgivare: Michael Andersson) | Box 53 | 243 21 Höör | 0413-28000 I Org.nr 212000-1116 |
xltw%tzEwz%t%tl6zsw%s%szyKszz}6%spwz%t%tl6zsw%s%szyKszz}6%spxltw%tzEnsl}wz%t%tp6sp%s%swpolwpyKszz}6%spnsl}wz%t%tp6sp%s%swpolwpyKszz}6%spxltw%tzEmt}rt%t%tl6ytw%s%szyKszz}6%spmt}rt%t%tl6ytw%s%szyKszz}6%spxltw%tzEvzxx%uyKszz}6%spvzxx%uyKszz}6%sp