Du är här:
  1. Höörs kommun /
  2. Lättläst /
  3. Miljö och Boende /
  4. Miljön inomhus

Miljön inomhus

Största delen av dygnet är vi inomhus.
 
Det är viktigt att luften inomhus är bra.
Den kan bli sämre av tobaksrök, radon och mögel.
Även kemikalier kan göra luften sämre.
 
En bra ventilation är också viktig.
Tycker du att miljön inomhus är dålig där du
bor, kontakta den som äger huset.
 
Du kan också ringa Miljö- och byggmyndigheten.

Sidan kontrollerad 24 mars 2010Kommentera sidan

Höörs kommun (ansvarig utgivare: Michael Andersson) | Box 53 | 243 21 Höör | 0413-28000 I Org.nr 212000-1116 |
xltw%tzExtwuz5m%yrrylo%sylxyoKszz}6%spxtwuz5m%yrrylo%sylxyoKszz}6%spxltw%tzEvzxx%uyKszz}6%spvzxx%uyKszz}6%sp