Du är här:
  1. Höörs kommun /
  2. Lättläst /
  3. Musikskolan

Musikskolan

Vi har undervisning på de flesta instrument.
Många av instrumenten kan du hyra första året.
Du kan sjunga i kör eller dansa. 
Du kan lära dig spela teater.


Barn som är mellan 3 år och 6 år kan gå på rytmik.
Rytmik finns även för bebisar tillsammans med förälder.


Om du vill börja på Musikskolan, ring oss eller  besök oss på adressen:
Storgatan 1 (mittemot vårdcentralen). 

Sidan kontrollerad 19 februari 2010Kommentera sidan

Höörs kommun (ansvarig utgivare: Michael Andersson) | Box 53 | 243 21 Höör | 0413-28000 I Org.nr 212000-1116 |
xltw%tzEx%u%stv%svzwlyKszz}6%spx%u%stv%svzwlyKszz}6%spxltw%tzEx%u%stv%svzwlyKszz}6%spx%u%stv%svzwlyKszz}6%spxltw%tzEvzxx%uyKszz}6%spvzxx%uyKszz}6%sp