Totalt grill- och eldningsförbud

Det råder fortfarande förbud mot att elda och grilla i Skåne. Däremot är det från klockan 16.00 den 13 augusti åter tillåtet att grilla på den egna tomten, men grillen måste vara upphöjd från marken.
Total ban on grilling and lighting fires in Skåne / Totales Grill und Feuerverbot in Skåne / Täydellinen tulenteko-ja grillauskielto ulkona tästä päivästä ( 25.7) lähtien koko Skåne läänissä. / دايتا من ٢٣ يوليو ممنوع منعاً باتاً اشعال النار و الشواء في مقاطعة سكونا

Musikskolan – lättläst

På musikskolan kan du lära dig spela olika instrument. Du kan sjunga, dansa och spela teater. Musikskolan är öppen för barn och unga.

Vi kan lära dig spela på många olika instrument.
Ett vanligt musikinstrument är gitarr.
Det vill många lära sig.
Många av instrumenten kan du hyra första året.

Du kan också sjunga i kör eller dansa.
Du kan lära dig spela teater.

Barn som är mellan 3 år och 6 år kan gå på rytmik.
Rytmik är musik och rörelse ihop.
Rytmik finns även för bebisar tillsammans med förälder.

Ring till Höörs kommun om du vill börja på Musikskolan.

Translate

You can use Google Translate to translate the contents of hoor.se. To do that, select the language you would like to translate into in the list below.

Please bear in mind, since the Google Translate is an automatically generated translation, we do not take any responsibility for errors in the text.