Kan vara svårt att nå oss via mejl

Just nu är det tekniska problem som gör att det kan vara svårt för mejl att komma fram. Det kan även vara problem med att nå vår webbplats hoor.se. Behöver du komma i kontakt med kommunen? Ring vår Medborgarcentrum på telefonnummer 0413-280 00.

Vi arbetar på åtgärda felet. Informationen uppdateras löpande.

Musikskolan – lättläst

På musikskolan kan du lära dig spela olika instrument. Du kan sjunga, dansa och spela teater. Musikskolan är öppen för barn och unga.

Vi kan lära dig spela på många olika instrument.
Ett vanligt musikinstrument är gitarr.
Det vill många lära sig.
Många av instrumenten kan du hyra första året.

Du kan också sjunga i kör eller dansa.
Du kan lära dig spela teater.

Barn som är mellan 3 år och 6 år kan gå på rytmik.
Rytmik är musik och rörelse ihop.
Rytmik finns även för bebisar tillsammans med förälder.

Ring till Höörs kommun om du vill börja på Musikskolan.

Translate

You can use Google Translate to translate the contents of hoor.se. To do that, select the language you would like to translate into in the list below.

Please bear in mind, since the Google Translate is an automatically generated translation, we do not take any responsibility for errors in the text.