Kommunen nås inte på telefon måndag eftermiddag

Du kan inte nå kommunen på telefon från måndag den 6 april klockan 14.30 fram till tisdag morgon den 7 april på grund av en akut teknisk åtgärd. Det kan även förekomma ett visst uppstartsproblem av telefonin tisdag morgon.

Vårt huvudnummer, 0413-280 00, påverkas och kan inte ta emot samtal. Det går heller inte att ringa 0413-28xxx-nummer till någon av kommunens medarbetare. Om ditt ärende inte kan vänta, kan du skicka e-post till kommun@hoor.se.

Självservice

Här kan du själv uträtta dina ärenden, hämta blanketter och få service dygnet runt. Alla blanketter kommer efterhand att kompletteras med eller bytas ut mot e-tjänster.

E-tjänster är digitala formulär där uppgifterna skickas direkt till oss. Vissa e-tjänster kräver e-legitimation. Höörs kommun har en e-tjänsteportal som är under uppbyggnad. Du kan titta in redan idag och nå våra e-tjänster den vägen, men tills vidare finns alla e-tjänster även på den här sidan.

Felanmälan

Här kan du anmäla fel som till exempel hål i gatan, trasig gatubelysning, en trasig lekplats eller något annat Höörs kommun ansvarar för. Tänk på att det kan dröja innan felet åtgärdas. Vi prioriterar anmälningarna efter hur allvarlig skadan är.

Sammanträdesportalen

Sammanträdesportalen – Här hittar du kallelser, handlingar och protokoll. Du kan söka, sätta upp bevakning och prenumerera på handlingar från de olika politiska nämnderna och styrelserna.
Läs mer om sammanträdesportalen

Övriga blanketter och e-tjänster

Blanketter och e-tjänster är sorterade efter ämnesområde.

Translate

You can use Google Translate to translate the contents of hoor.se. To do that, select the language you would like to translate into in the list below.

Please bear in mind, since the Google Translate is an automatically generated translation, we do not take any responsibility for errors in the text.